Training pentru coordonatori în cadrul proiectului Call Center
Un coordonator de voluntari talentat este jumătate din succesul activității Centrului nostru, deoarece el este cea mai importantă persoană care lucrează cu voluntari! El este mamă, frate, soră, șef și prieten al tuturor voluntarilor. Această poziție este adesea descrisă ca fiind cea mai dificilă poziție din organizație. Ce ar trebui să fie un adevărat coordonator? Desigur, proactiv, sociabil, prietenos, flexibil și competent.
Nu a fost mult timp un secret că munca unui coordonator este o afacere responsabilă care necesită cunoștințe și abilități speciale. Lucrul cu voluntarii, organizarea activităților lor și contribuția la rezolvarea problemelor sunt una dintre puținele responsabilități ale coordonatorilor Centrului Republican de Voluntariat.
Este important pentru noi ca coordonatorii să-și cunoască afacerea, să crească și să se dezvolte în interiorul zidurilor centrului și, cel mai important, să fie competenți în rezolvarea problemelor lor. În special pentru aceasta, desfășurăm în mod regulat cursuri de instruire și cursuri de master care vizează îmbunătățirea muncii lor și extinderea cunoștințelor.
Unul dintre aceste evenimente a avut loc pe 15 iunie. În special pentru coordonatorii din cadrul proiectului Call Center, a fost organizat un training cu specialiști în resurse umane invitați — Anastasia Ilyicheva
Accentul instruirii a fost următorul subiect:
⁃ Recruiting volunteers
⁃ Interviewing
⁃ Management volunteers
⁃ Posturi vacante de voluntari pentru proiecte de centru
Aceste subiecte sunt atât de importante în activitatea coordonatorului, deoarece cu aceste sarcini începe introducerea voluntarului și succesul său în voluntariat.