Succesele Centrului de Voluntariat din noiembrie
Evenimente RVC în noiembrie
Pe 14 noiembrie a avut loc un seminar pentru voluntari ai proiectului „Originile Milei”. Tema principală a întâlnirii a fost „Interacțiunea de calitate între un client în vârstă și un voluntar”.
Psihologul Liudmila Siomina-Ghitsu a susținut o întâlnire utilă de formare privind stabilirea comunicării între vârstnici și voluntar, a învățat cum să evitați conflictele și, de asemenea, a oferit instrumentele necesare pentru construirea granițelor personale și capacitatea de a negocia cu clienții vârstnici.
La o sesiune practică din partea coordonatorilor proiectului „Origins of Mercy”, participanții au exersat cum să iasă din situații conflictuale în situații reale. În urma sesiunii, împreună am creat „Codul de comunicare între voluntar și vârstnic”.
În plus, voluntarii și-au arătat abilitățile creative la o clasă de master captivantă „desenarea cafelei” — o opțiune excelentă pentru terapia prin artă, care poate fi folosită în continuare în activități de voluntariat.
Seminarul s-a încheiat cu o discuție despre problema valorilor personale pentru munca în proiect. La „licitația de valori” condiționată toată lumea a putut să aleagă valorile necesare pentru ei înșiși, să lucreze într-o echipă de voluntari și să comunice de înaltă calitate cu persoanele în vârstă.
După ce au analizat toate informațiile primite, voluntarii au reușit în cele din urmă să inițieze câteva idei noi de proiecte, pe care cu siguranță le vom implementa împreună în anul 2022. Credem că proiectul „Origins of Mercy” va continua să se dezvolte și să mulțumească cât mai mulți voluntari. si clienti in varsta cu activitatile sale!
Școală de reparatori
Întâlnire informală pentru voluntari
Pentru prima dată după mult timp, la Centrul Republican de Voluntariat a avut loc o întâlnire informală, unde oaspeții s-au bucurat de atmosfera veselă, de muzica live plină de suflet și au încercat, de asemenea, să-și arate talentele muzicale. În cadrul noului proiect „Ora muzicală”, oricine putea să urce pe scenă și să cânte melodia pe care și-ar dori-o.
Partea principală a evenimentului a fost condusă de coordonatorul proiectului „Școala de reparații”, Stolyarenko Artyom. Prezentatorul nostru a interpretat aproximativ 10 melodii, acompaniate de cântări de chitară live. Aceasta a fost prima întâlnire a formatului Open Microphone în pereții Centrului nostru.
Mai departe — mai mult și, glume deoparte, evenimentul nostru nu este deloc secret! Oricine poate participa la următoarea „Oră muzicală”, unde poți da frâu liber talentelor tale muzicale și poți să te distrezi de minune într-o companie bună și prietenoasă.
Așteptăm vizita dumneavoastră!
Executarea aplicațiilor în „Școala de reparații” este în curs de desfășurare, dar nu este limitată de acestea. La sfârșitul lunii noiembrie, coordonatorul „Școlii de reparații” Stolyarenko Artyom a observat proprietatea avariată a centrului evreiesc KEDEM. Artyom a intrat în sala de întruniri și, în timp ce următorul eveniment avea loc acolo, a decis să se așeze în scaunele publicului. S-a dovedit că stătea pe un scaun cu spatele rupt în jumătate. Fără să stea mult timp pe gânduri, Artyom a demontat spătarul scaunului și a început să-l refacă, după cum credea, de ce să nu facă o faptă bună pentru centrul evreiesc însuși. În câteva zile, Artyom a reușit să găsească o bucată potrivită de panou de 60x80cm din vechiul cabinet și împreună cu voluntarul Bratanov Janis s-au pus pe treabă.
În 3 ore, băieții au înlocuit panoul de lemn rupt cu unul nou, după ce au tăiat în prealabil o bucată la dimensiunea dorită, au așezat cauciucul spumos și au aplicat placarea. În total, întreaga lucrare a durat 4 zile, dintre care 2 au fost petrecute căutând material. Rezultatul a fost ca și cum nimic nu s-ar fi întâmplat.
Spătarul de pe scaun este montat înapoi la locul potrivit și poate fi folosit în continuare în scopul propus, iar Școala de Reparații a dovedit încă o dată că nu se teme de dificultăți și este întotdeauna gata să ajute, nu doar persoanele în vârstă, dar și centrul său iubit.
19 noiembrie — Shabbat muzical a 3 generații
Șabatul este o mică sărbătoare care ni se întâmplă în fiecare săptămână! Acesta este un moment grozav când vă puteți întâlni cu prieteni și camarazi, puteți obține o familie mare prietenoasă și vă puteți aminti evenimentele strălucitoare din zilele trecute.
Vineri, 19 noiembrie, am avut un Shabbat Muzical de Familie, la care au participat voluntari de la Centrul Expozițional Rus, adolescenți ai platformei de tineret Haverim, precum și familiile proiectului Haverim Junior.
O surpriză i-a așteptat pe invitați la întâlnirea noastră! Elevii școlii de muzică a lui Evgeny Dogi au cântat frumoase cântece evreiești. Spectacolul s-a dovedit a fi incredibil de interesant, sincer și memorabil.
După concert, un joc muzical i-a așteptat pe toată lumea. Părinții cu copiii lor, voluntari și adolescenți în grupuri, au fost nevoiți să îndeplinească sarcini muzicale, și anume: ghiciți cântece, interpreți și, de asemenea, amintiți videoclipuri muzicale.
Toți participanții au plecat cu o dispoziție bună și cu dorința de a se reuni din nou pentru a sărbători Shabbat.
COPII INTELIGENTI
În fiecare duminică din noiembrie, Centrul nostru Republican găzduiește proiectul „Copii deștepți” — sunt întâlniri cu copiii de la 5 la 7 ani. Voluntarii conduc
jocuri interactive, rezolvă puzzle-uri logice cu participantul, desenează după numere și, de asemenea, familiarizează-te cu piese muzicale celebre.
21 noiembrie — Seminar al proiectului Call Center
Pe 21 noiembrie a avut loc un seminar educațional în cadrul proiectului Call Center, în care
Au participat 17 voluntari. Scopul principal al seminarului a fost o abordare deliberată a comunicării la telefon: de la caracteristicile publicului țintă până la determinarea scopului și specificului fiecărui apel în cadrul proiectului și voluntariat în general. Pe parcursul zilei, voluntarii, care se întâlnesc rar pe toți din cauza specificului proiectului (programe individuale), s-au cunoscut, au făcut schimb de cunoștințe valoroase pe care le-au dobândit prin experiență (fiecare participant avusese anterior experiență de comunicare la telefon). cu vârste diferite) Împreună, am realizat un portret, interlocutorul ideal pentru care ar trebui să se străduiască fiecare voluntar al proiectului. De asemenea, am prezentat posibilitățile proiectului și tipurile de asistență telefonică pentru noii voluntari. Seminarul a fost împărțit condiționat în 2 părți: teoretică — unde s-au discutat cazuri din practică, au fost elaborate reguli de bază pentru comunicarea telefonică cu diferite categorii de vârstă și practică — voluntarii au învățat cum să compună un text competent al unei convorbiri telefonice și au primit familiarizat cu capacitățile tehnice ale RVC. Credem că cunoștințele acumulate vor fi aplicate activ în practică în viitorul apropiat, deoarece capacitatea de a conduce un dialog este o calitate foarte importantă pentru orice voluntar!
Ziua coordonatorului voluntarilor
5 noiembrie este o zi specială pentru echipa noastră și pentru toți coordonatorii organizațiilor de voluntariat! La urma urmei, în această zi sărbătorim „Ziua coordonatorului voluntarilor”.
În cadrul evenimentului, echipa noastră i-a felicitat pe toți colegii care coordonează proiectele de voluntariat ale Centrului Republican de Voluntariat.
Ne bucurăm foarte mult că în fiecare an echipa noastră devine mai mare, mai prietenoasă și cucerind noi culmi ale activității sale profesionale.
Ziua Mondială a Cunoașterii Evreiești
Pe 7 noiembrie, voluntarii Centrului Republican de Voluntariat au devenit parte a amplului eveniment comunitar Global Day, care reunește mulți oameni din întreaga lume. Tema acestei zile a fost „Conexiune între noi” 30 de persoane pe parcursul a 2 sesiuni din echipa RVC au studiat textele, și-au împărtășit gândurile și sentimentele și au confirmat în orice mod posibil ideea principală a zilei — indiferent cât de diferiți am fi , sunt multe lucruri care ne leagă împreună, cum ar fi: bunătate, dragoste, participare.