Seminarul de proiect Call Center a avut loc offline

În orice domeniu, este foarte important să ne dezvoltăm și să nu ne oprim aici. La Centrul nostru, când vine vorba de educație și educație continuă, ne ghidăm după aceasta.

Pe 21 noiembrie a avut loc un seminar educațional în cadrul proiectului Call Center, la care au participat 17 voluntari. Pe agendă era un subiect foarte important și larg — o abordare conștientă a comunicării la telefon: de la caracteristicile publicului țintă până la determinarea scopului și specificului fiecărui apel în cadrul proiectului și voluntariat în general.

Seminarul a durat toată ziua. Pe tot parcursul timpului, voluntarii, care se întâlnesc rar din cauza programelor individuale, au avut ocazia să se cunoască și să facă schimb de cunoștințe valoroase. Fiecare participant la seminar a venit cu propriile sale experiențe, deoarece avea experiență de a comunica la telefon cu clienți și vârste diferiți. Împreună, participanții au întocmit portretul unui interlocutor ideal — lucru pentru care fiecare voluntar al proiectului ar trebui să depună eforturi. De asemenea, pentru noii voluntari, au prezentat capabilitățile proiectului Call Center și tipurile de asistență telefonică.

Evenimentul a fost împărțit condiționat în 2 părți: teoretică, unde s-au discutat cazuri din practică, au fost întocmite reguli de bază pentru comunicarea la telefon cu diferite categorii de vârstă. Tot pentru unul practic, unde voluntarii au învățat cum să compună un text competent al unei convorbiri telefonice și s-au familiarizat cu capacitățile tehnice ale Centrului Republican de Voluntariat.

Credem că cunoștințele acumulate vor fi aplicate activ în practică în viitorul apropiat, deoarece capacitatea de a conduce un dialog este o calitate foarte importantă pentru orice voluntar!