Seminar educativ pentru noii voluntari ai proiectului Call Center

Nu cu mult timp în urmă, a avut loc primul seminar educațional din acest an pentru noii voluntari ai proiectului Call Center.

Nu cu mult timp în urmă, a avut loc primul seminar educațional din acest an pentru noii voluntari ai proiectului Call Center.

La seminar au participat 10 voluntari noi ai proiectului, care aveau puțină experiență în comunicarea cu persoanele în vârstă la telefon, precum și cei care doreau de mult să se alăture proiectului, dar nu aveau informațiile necesare pentru activități eficiente în cadrul proiectul.

Pentru comoditate și eficiență maximă, seminarul a fost împărțit condiționat în 2 părți: teoretic și practic. Liudmila Siomina-Gitsu, psiholog și supervizor al proiectului Call Center, a introdus noi voluntari în proiect, a împărtășit cunoștințele necesare despre psihologia vârstei, a discutat regulile de bază pentru comunicarea cu persoanele în vârstă la telefon și nu numai.

În a doua parte, voluntarii, pe baza conversației cu voluntarii deja experimentați ai proiectului Elena Zhilina și Antonina Pizhevskaya, au încercat să conducă singuri conversația, au practicat redactarea textului apelului și au purtat mai multe dialoguri într-o formă ludică pe portretele pregătite anterior ale persoanelor în vârstă. Astfel, am discutat cu ce dificultăți se poate confrunta un voluntar în cursul activității și cum să prevină neînțelegerile de la persoana în vârstă de la celălalt capăt al liniei telefonice.

Seminariile educaționale ale proiectului Call Center se organizează de 2 ori pe an, dar cei care doresc să se alăture proiectului o pot face chiar acum! La urma urmei, voluntarii urmează instruiri cu un psiholog de 2 ori pe lună, timp în care voluntarii cu experiență își împărtășesc experiența, iar un psiholog profesionist — supraveghetor de proiect oferă instrumentele necesare pentru a începe voluntariatul.

În iulie, extindem proiectul și lansăm primele conferințe de grup pentru vârstnici pe diverse teme, ca parte a proiectului RVC RADIO. Dacă doriți să împărtășiți informații interesante și să vorbiți la telefon, vă așteptăm în confortabilul nostru birou RVC Call Center special echipat pentru o comunicare confortabilă!

Dacă doriți să vă alăturați proiectului Call Center, coordonatorul Olga vă va răspunde cu plăcere la toate întrebările — 060184358