Proiectul Call Center a devenit un ajutor indispensabil în timpul pandemiei

Astăzi dorim să vă facem cunoștință cu un proiect special al Centrului Republican de Voluntariat „CALL CENTER”, a cărui direcție este de a ajuta persoanele în vârstă prin telefon: informații, sprijin, „prietenie prin telefon”.

Astăzi dorim să vă facem cunoștință cu un proiect special al Centrului Republican de Voluntariat „CALL CENTER”, a cărui direcție este de a ajuta persoanele în vârstă prin telefon: informații, sprijin, „prietenie prin telefon”.

Cum funcționează și care sunt obiectivele proiectului? În primul rând, bineînțeles, acest lucru îi cheamă pe clienții vârstnici să depășească singurătatea. Formarea perechilor „Client-Voluntar” cu apeluri telefonice periodice periodice, pe care voluntarii le efectuează de la pereții Centrului și de la distanță. Ei bine, nu uitați de o altă sarcină a proiectului — informarea orașului și a comunității despre evenimentele viitoare.

Multă vreme, proiectul nu și-a pierdut relevanța, deoarece pentru mulți vârstnici sedentari singuri (mai ales în perioada de autoizolare) telefonul rămâne singura modalitate de comunicare cu oamenii. Deci, se pare că publicul țintă al proiectului este vârstnicul singuratic și sedentar.

Astăzi, există două tipuri principale de activități în direcție: informarea, care include informarea persoanelor în vârstă active despre evenimentele și proiectele viitoare ale Comunității, KEDEM, la care pot participa și susține telefonic („Prietenia prin telefon”).

În formatul „Prietenie prin telefon”, persoanele în vârstă singure sunt distribuite printre voluntari și se formează o pereche permanentă „client-voluntar”. Voluntarul sună persoanei în vârstă desemnate de 1-2 ori pe săptămână pentru a înveseli viața cotidiană gri a unei singure persoane prin comunicare: discută știri, probleme de sănătate, amintiri și povești din viață etc.

Seniorii cunosc multe povești interesante, își împărtășesc experiențele și vorbesc despre viața lor, așa că dacă sunteți interesat de un proiect și un astfel de format de comunicare, dacă aveți peste 18 ani, vă place să comunicați, sunteți responsabil, sociabil și punctual , vă invităm să vă alăturați CALL CENTER.

P.S. Toți voluntarii direcției CALL CENTER sunt instruiți, participă la seminarii educaționale, întâlniri lunare și instruiri cu un psiholog și fac parte integrantă din echipa Centrului Republican de Voluntari.