Atelier pentru voluntari „Call Center”

RVC a găzduit un seminar educațional pentru voluntarii call center. În cadrul seminarului, la o sesiune cu psihologul de proiect L. Semina, voluntarii au aflat despre specificul comunicării cu persoanele în vârstă.

Duminică, 20 noiembrie, la RVC a avut loc un seminar educațional pentru voluntarii call center. În cadrul seminarului, la o sesiune cu psihologul de proiect L. Semina, voluntarii au aflat despre specificul comunicării cu persoanele în vârstă. În timpul conversației, am aflat cine este o persoană în vârstă, în ce moment începe bătrânețea, cum să comunicăm cu persoane de diferite vârste și ce schimbări suferă o persoană când îmbătrânește.

De asemenea, notat:

✔️ La ce trebuie să fii atent când vorbești cu persoane agresive; ✔️De unde și ce este agresivitatea; ✔️Ce să faci pentru ca o persoană să nu mai fie agresivă; ✔️Cum să muți conversația în direcția corectă, oferind persoanei un sentiment de calm; ✔️ Diferența dintre persoanele sănătoase și cele dezechilibrate mintal și ce să faci în astfel de situații; ✔️Cum să ajuți la gestionarea depresiei descoperind că cel mai bun mod este să te miști!!!

Următoarea sesiune a fost susținută de Alexander Makukhin, doctor în sociologie, sociolog-analist, cu o experiență de 10 ani în programe umanitare și integrative, din 24, 22 februarie, șeful programului de stat al Republicii Moldova de ajutorare a refugiaților „Dopomoga”. «.

În timpul prelegerii sale, voluntarii au învățat:

✔️ Cum se poate asigura Call Center-ul că bătrânețea secțiilor este o bucurie, pentru că vârsta nu este un motiv pentru a nu mai duce o viață socială; ✔️ Când o persoană este lăsată singură și nu își găsește un folos, se estompează foarte repede. Facem un lucru foarte important, îi ajutăm pe bătrâni să nu se estompeze, să comunice și să se hrănească cu noi emoții; ✔️Obțineți instrucțiuni despre cum să conduceți o conversație: unde să începeți o conversație, ce fraze nu ar trebui să fie categorice, ceea ce inspiră conversația ulterioară și dorința de a fi necesar și folositor.

O experiență interesantă a câștigat-o voluntarii noștri în timpul unui atelier de articulare și dicție de la Alexandra Pukhlyakova, liderul cursurilor de actorie, care, ca nimeni altul, știe despre pronunția cuvintelor și vorbirea pură.

✔️Am învățat cât de importantă este vorbirea corectă și clară atunci când vorbești la telefon: alfabetizare, claritate; cum să-ți controlezi vocea; ✔️Tactici de a conduce o conversație cu diverse subiecte de conversație; ✔️Ai învățat despre gimnastica articulației, a experimentat exercițiile pe tine însuți, a învățat să vorbești limbi pure.